Citat:
Ursprungligen postat av forbannat
Tog det på marathon Slurf! Låg limit men har fått in insatsen två gånger iallafall
|
Ok, det var ett bra spel, jag slötittade lite på slutet men jag såg i alla fall någon spanjor satsa på en glidtackling bakifrån som dock missade spelaren. Dessutom så kontrade Chile ganska lite, men jag tycker spelet var ganska nära trots att det blev en för ditt spel icke gynnsam matchbild i slutet.
Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Där satt tilläggspelet på över 5,5 minuter som jag tipsade om för någon vecka sen. En liten tröst i en annars usel bettingdag.
|
Vad var det för spel? Allmänt i gruppspelet eller för denna specifika match, om så varför? Är bara genuint nyfiken, tolka inte detta som någon kritik med anledning av stämningen tidigare i tråden.
---
Jag vill faktiskt inflika att jag är mycket imponerad över kommentatorsinsatserna under turneringen och idag bjöds det på en mycket klarsynt analys om Spaniens problem i den här matchen. Jag har inte alltid förmågan till speciellt klarsynta matchanalyser, men även jag noterade att Spanien visade upp ett spel som jag inte har sett dem spela förut. De är helt enkelt inte vana att jaga mål och än mindre två och helst tre sådana, att det redan fanns lite instabilitet i laget gjorde inte saken bättre. Spanien skall rulla boll och nöta ned motståndarlaget och inte stressa. Jag funderade ett tag på att försöka lägga något spel baserat på denna observation, men avstod.