Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-19, 12:45   #18
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Mina tidiga tankar för stora pengar på Söndag. Blev för stort för att vara så chansartat så jag bantar ner det till ett gratissystem med potential men liten vinstchans.

Första loppet tycker jag är vidöppet. Streckar på.

Andra hoppas jag att de andra har så pass mycket respekt för favoriten så jag tror det blir en promenad i parken från spets.

Tycker att guld för en gång skull är helt vidöppet om nu inte Oasis bara dånar till spets och leder runt om men då får jag stå där med dumstrut. Claes imponerar inte som kusk. Jag chansspikar Trucelent som kan få loppet

4e vinner Pu om han håller ledningen utan alltför hård mangling men tycker det ser ut att kunna bli en riktig tokkörning mellan gasglada kuskar och vad passar då bättre än att spika den tokigaste av de alla. Claes tar revange för fadäsen med Oasis. Såååklaart.

5e Tycker att Västerbo visade rejäl form när hon flög fram till 4e platsen. Senast inte så imponerande med en gunga.. Tror att hon borde komma rätt bra på det från start och med rätt lopp fäller hon det här gänget med en vänster på upploppet. Behöver inte ens använda högern. Dock mycket rädd för Borga Effekt och framför allt för kusken bakom Västerbo. Tycker inte att det är någon höjdare men vafan, jag kör.

6e är ytterligare ett vidöppet lopp. Fick nästan bli peka och blunda. Bar Plombier gillas hårt. Acriter har blivit som ny häst och Flemmings duo är riktigt vass. Med rätt ryggar kan någon av de dyka upp där framme.

Sista tror jag att nescafe eller Quirire kan leda i stort sett runt om men garderar med Opitergium som kan allt ibland.

2,3,5,7,8,10,12
5
9
10
9
5,6,10,12
3,6,13

Senast redigerad av draken den 2014-06-20 klockan 14:08.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat