Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-19, 21:24   #578
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Varför ska alla hoppa på varandra?

För helsike låt folk reka till det odds dem själva kanske spelar på och kan du själv få högre odds TA det istället då. Allt jäkla klagande börjar göra mig lätt irriterad på att läsa igenom trådarna.

Vi flesta seriösa kollar väl alltid en oddsjämförelsesida ändå eller?!

Lägg ner alla påhopp och se för f*n till att det blir trevligt att läsa trådarna istället!
Om man har varit medlem i 4 år och 4 mån på ett seriöst spelforum där asian handicap är den vanligaste spelformen så bör man veta vad det är och därför inte spela t ex 1X till ett - vid det aktuella tillfället - odds som var 13 punkter läge. I det här fallet så var det dessutom ett odds som återfanns på samma spelbolag, så det var inte så att han inte hade tillgång till det. 2424 inlägg har han också, större posthora får man allt leta länge efter. Trots att jag ännu inte sett ett substantiellt inlägg ifrån honom så hävdar han ju dessutom att han har bidragit mer till forumet än betydligt mer seriösa och uppskattade medlemmar.

Hade han varit en ny medlem som inte kände till vad AH var så hade jag välvilligt och artigt upplyst honom om spelformen samt förklarat hur den fungerar, alternativt länkat till spelskolan.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat