Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-19, 22:07   #584
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3939

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Om man har varit medlem i 4 år och 4 mån på ett seriöst spelforum där asian handicap är den vanligaste spelformen så bör man veta vad det är och därför inte spela t ex 1X till ett - vid det aktuella tillfället - odds som var 13 punkter läge. I det här fallet så var det dessutom ett odds som återfanns på samma spelbolag, så det var inte så att han inte hade tillgång till det. 2424 inlägg har han också, större posthora får man allt leta länge efter. Trots att jag ännu inte sett ett substantiellt inlägg ifrån honom så hävdar han ju dessutom att han har bidragit mer till forumet än betydligt mer seriösa och uppskattade medlemmar.

Hade han varit en ny medlem som inte kände till vad AH var så hade jag välvilligt och artigt upplyst honom om spelformen samt förklarat hur den fungerar, alternativt länkat till spelskolan.

Alla ska känna sig välkomna här på Sharps och mothugg av denna kaliber anser jag vara väldigt onödig.

Alla spelar olika oavsett hur lång eller kort tid man hållit på med betting.

Finns säkerligen personer här som uppskattar det mesta av Patriks inlägg och gillar man det inte så skiter man i det helt enkelt.
Gillar man det så delar man ut Sharps till skribenten, och personen kommer således att se att inlägget uppskattades.

Du själv såsom jag ser att Patrik spelar 1x idag till 1.85, han lyfter fram ett spel och det kan få många (t ex mig ibland) att kanske lyfta på ögonen och undersöka matchen lite mer. Kollar upp bästa odds och värderar därefter.

Men för allas trevnad så kan vi väl undvika allt gnäll.
Visst det finns "tomtar" men anmäl då deras inlägg så får Admins ta beslut.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+10), Migge (+5), BroderH (+10)

Senast redigerad av O12 den 2014-06-19 klockan 22:12.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat