Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-22, 20:58   #691
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2061
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Unibet däremot, där är det fan inte lätt att få in några summor att prata om. En travhäst på 20 gånger får jag max spela 10-20kr på.

Sen vad har andras resultat med Patriks oneliners att göra? Patrik körde oneliners redan för 5-6 år sen när jag hängde på tipszonen. Det ger inte mycket och omöjligt att rygga om man inte får någon relevant information mer än hans känsla.
Jag förstår och är enig om det mesta. Jag må inte vara Patriks största fan, men detta är ett spelforum där spel diskuteras, rekas osv och då kommer blandad kvalité i motiveringen alltid finnas. Nu skriver ändå Patrik ett par rader ofta om sina prespel, inte mkt men bättre än inget.

För egen del är motiveringar ofta överflödigt för om jag ska rygga eller inte. Jag ryggar av princip inte spelare jag tycker är skarpa alt inte kan visa upp plusresultat över tid. Skulle inte rygga Tobbe Holms även om han hävdade med en hyfsad motivering att han har 50% värde på ett spel. Om däremot Ace Whale eller Gowi skriva ut Nigeria+ som en oneliner på twitter så kan jag med lätthet rygga det spelet "blint".

Sedan tycker jag detta forum behöver mer aktivitet, och med en von oben-attityd tror jag man skrämmer bort många duktiga spelare som kanske inte har tron på sin egen förträfflighet.

Nåväl, det är mina tankar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+5)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat