(7.50) på Australien hos Bet365 måste jag bara testa med 1-Units. Spaniens fiasko kan bli fulländat ikväll. Australien gjorde det bra mot Holland senast. Dock tung avstängning på Cahill. Kul skräll-spel!
Holland-Chile är gruppfinal, där Chile imponerat mest på mig. Båda vann lätt mot svaga Spanien. Medans Chile vann stabilt mot Australien medans Holland fick kämpa för att slå Australien. Tung offensiv avstängning i van Persie för Holland. Väntar mig en rätt jämn match och jag tycker krysset ligger nära till hands.
Krysset till (3.60) hos NB med 2-Units
Sen tv-peng på Sanchez målskytt (2.90)
Sen är mitt stora drag Kroatien ikväll. Måste vinna för att gå vidare och jag tror man pallar pressen och vinner. Gjorde en bra match mot Brasilien där domaren gav segern till Brasilien med en feldömd straff. Krossade krislaget Kamerun senast med 4-0 och visade klassen. Visst Mexiko spelade 0-0 mot Brasilien med där kan man mycket tacka sin målvakt som storspelade. Ett mål på två matcher och offensiven imponerar inte så mycket.
(2.87) hos NB på Kroatien spelas rätt hårt. Gillar det jag sett av dom och Mexiko har inte imponerat nämnvärt.
8-Untis på Kroatien