Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-24, 15:40   #1
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

V75 Lördag Bergsåker..

Skapar en tråd redan nu. Någon får ju börja..

avd1. Gillar Maxi men blir tok för stor och bränner han är spelvärdet ruskigt! eftersom hela Sverige trillar av stolen om det händer. Motbudet är nr 3 som var riktigt bra från dödens senast spelvärdet blir riktigt bra på denne och att hästen är så här mitt i veckan streckad på 3% kanske man inte ska ta så hårt men jag tror inte hästen blir mer än 6%are på lördag. Vill man vinna stort måste man våga gå emot strömmen även om det ibland verkar omöjligt

avd2. Gillar Going Kronos avkomman och hästen har visat både speed och att hon är stark. Körs offensivt från fint läge och övertar spets efter 300 körda om inte snabbare? måste vara hästen att slå.

avd3. Öppet och här får Harry hjälpa till... kör nämligen en flex.. Första strecket får Örjan med nr 13 som såg riktigt fin bakom Nahar senast, kan kanske gå trots allt.

avd4. Helt bortglömd av spelarna jag tänker på Memory som öppnar snabbt när han vill. Visade dock form senast efter en vass spurt. Siktar kanske på att leda loppet runt om i annat fall kan man sikta på en bra rygg. Får man luckan så...

avd5.Spik nr 2 är 6 Octupus som flög fram senast och vann tämligen enkelt. Flyger till spets och leder loppet runt om!?

avd6. Spik nr 1 obesegrad i spets 5 av 5... Leder loppet runt om!? tvåa blir 3an?

avd7. Robert får kanske defilera med Paying G som trivs på Åkern...

Senast redigerad av Klanke den 2014-06-24 klockan 16:26.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat