Ämne: Grnvit - Golf
Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-24, 21:42   #1
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Grnvit - Golf

Hej!

Jag startade en golfdagbok förra året under våren som dessvärre blev väääldigt kortvarig. Största anledningen till det var att jag inte spelade vidare seriöst på golfen och resultaten var dåliga.

Nu, c.a 1000 spel senare ska jag försöka hålla igång den i en eller två månader i alla fall och nu med ett "stabilt" resultat där gissningsvis 80% utav spelen läggs på PinnacleSports.

Jag har bokfört oerhört slarvigt, mest pga att golfen inte går att infoga och allting måste skrivas in manuellt. Det enda som stämmer överens med verkligheten är insats, Vunnet, Förlorat, nettoresultat och således även ROI.
Gamla sheetet är https://www.sharps.se/spreadsheet/29458
Uppskattningsvis c.a 700 spel snarare än 597 spel.

Majoriteten utav spel är införda i efterhand, så man får välja att tro på mitt ord att jag inte ljuger, eller så ska förhoppningsvis de kommande resultaten tala för sig själva.

Om spel inte har ett grönt streck, kolla ändå ifall spelet finns kvar då tiderna inte stämmer överens då jag inte bokför korrekt utslagstid för matchupen. Jag bokför med lite marginal till utslagstid. Kan även bli så att jag glömmer ändra något manuellt så det blir fel datum/tid eller liknande. Eventuella följare får helt enkelt vara lite uppmärksamma!

Spel kommer finnas tillgängliga i https://www.sharps.se/spreadsheet/31142

Tävlingar börjar på Torsdag. Kommer skriva lite motiveringar under morgondagen. Spel är uppe och kan komma fler.

Fråga på om det är något ni undrar!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1), smak (+2), henke111 (+3), Shell Peppe (+10), Cc (+10), Melvin (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat