Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen
När "hela Sverige" bankar en häst, typ Defi's och gör den till nästan 80% försöker jag välta direkt. Förut spelade jag efter teorin "man kan bara ha sju rätt och det ger vad det ger i utdelning", mina system då såg ut som alla andras, två spikar ofta dom största, fem gadd lopp, och mina system kostade ca 500 kr och hade en potential att ge 5000-20.000kr och jag kanske satt V75an 5 ggr på ett år. Nu har ändrat tankesätt, nu går jag min egen väg, schas med expertnas och medias spikar, dom har nästan aldrig 7 rätt dom heller. Nu lirar jag efter en egen teori som heter "när sju rätt sitter ska systemet ha potential att ge miljonvinst". Då tycker jag inte att man ska spika typ Defi's 80%, utan hellre chansa o vält! Jag sitter just nu och försöker hitta en egen spik till lördag och tror jag hittat nåt intressant i avd 3, återkommer.. Puss
|
Antar att du bara lämnar in några V75:or per år. Finns väl ingen som tror att det blir miljoner varje vecka eller?. Måste väl finnas någon typ av analytisk förmåga också bakom spelen.