Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-27, 20:16   #1
Lumiere
Banned

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 622
Standard

Varför idiotförklarar de sig själva???

Nu har det hänt något som jag aldrig trodde skulle hända, nämligen att jag har blivit limiterad av ett spelbolag. Jag vill inte exakt gå in på vilket men det är en av de större. Har varit kund hos dem i cirka två år och har gått några tusingar plus.

Hur som helst, nu under fotbolls-VM så har de haft helt sneda odds på en specifik marknad som jag har utnyttjat vilket har resulterat i över hundra tusen plus sen VM började.
Vad händer då? Jo, varenda jäkla spel ska nu skickas för godkännande och jag får satsa lite drygt 200 kr när jag innan lätt kunde satsa 7000-8000 kr utan problem.

Med risk för att verka korkad så förstår jag inte varför de gör så?
De har satt alldeles för höga odds, och istället för att ha någon som helst självkritik och sparka sina egna oddssättare så väljer de istället att limitera mig som ju endast spelar till de odds som erbjuds.
Hade oddssättarna gjort sitt jobb så skulle ju alla spel göras till underodds, ungefär som när man spelar roulette. Ju mer och längre man spelar, desto mer förlorar man. Vad fan, vill de inte att man spelar på deras odds eller vad fan är det frågan om?

Inte nog att man har limiterat mig på den specifika fotbollsmarknaden, man har limiterat mig även i andra sporter. Fick inte ens satsa en femhundring på tennisen i Wimbledon. Tennisspelet sprack dessutom så de skjuter sig själva i foten...

Men frågan är, varför straffar de sina kunder för deras egna tillkortakommanden?
Självklart förstår jag att de inte kan tillåta hur höga insatser som helst, och hade jag vunnit flera miljoner under flera år hade man också haft lite förståelse men detta är ju enbart löjligt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat