Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter
Har du gjort ett system, där i V75-5 nr 4 A. Hannibal med Åke Lindblom skall vinna. Vad kostar detta bolagssystem?
Jag har sett 300 meters lopp i galoppen. Ett sådant kortlopp kan Hannibal vinna. Men tror du så starkt, att han leder och vinner 2140 meter i V75 konkurrens? 
|
favoriten
Octupus blir säkert favorit av spelarna innan det är klart. Han är kvick från start och har imponerat vid sina segrar, han var dock sämre vid sin långresa näst senast. Nu ska han upp till Sundsvall och det finns inga garantier. Jag väljer att chansa lite och lämnar
A hanibal ensam på kupongen det är en formstark häst som senast mötte ett tufft gäng och därför inte hann med trots 1.08,5/700. Hanibal är kvick bakom bilen och trivs i den främre träffen. Loppet i sig håller ingen högre klass och känslan säger att Åke Lindblom kan vinna det här loppet fler vägar än spets. Han har gått med en murphybländare på insidan en längre tid och nu kommer han i stället att gå med helstängt huvudlag. Det bör betyda att han öppnar ännu vassare och då tror jag att han är först fram för att överta täten av Dragon Tooma. Annars ska han gå barfota runt om som senast och med en jänkarvagn. Optimal utrustning alltså. I spets trivs femåringen bra och utsätts han inte för toktryck räknar jag med att han leder hela vägen. En klart prisvärd spik till ca 10 procent.