Ny speldag.
Noterar att Colombia inte gått ned utan till och med upp lite ikväll oddsmässigt.
Min tro är att Suarez är ett allvarligt avbräck för Uruguay men att de förvisso har ett lag även utan sin största stjärna. Tycker han står för massor i form av förmåga att avgöra och lägga upp lägen för sina kamrater.
Colombia har som de flesta vet imponerat både framåt och bakåt.
Skulle välja Colombia 1a på 1X2 spelet @2.15 Pinnacle för stunden. Minushandikapp känns magstarkt , gäller även att ducka oavgjort här.
---
Brasilien tycker jag höjde sig såpass mycket senast att jag kan tänka mig -1.5 eller Europeisk Hcp -1 @2.40 på Youwin trots att motståndet blir tuffare och även matcherna såhär en bit in i turneringen. Vad som får mig att prova är att Chile kan vara en smula överskattade på sin fina match mot ett uselt spelande Spanien.
En full analys skulle innehålla mycket mer men det jag nämnt ovan ser jag som tungan på vågen, "fotboll är oförutsägbart" som Hamrén sade och må domarna vara med oss !
|