V64 nästan på hemmabanan, och jag tror det går att göra lite pengar ikväll. Det är ju en fin jackpot från igår på nästan 1,8Mkr som skall fördelas, så sexorna kommer att ge bra betalt.
V64-1: Treåriga kallblod, och nästan vad som helst kan hända. Strecka på. Bland de icke betrodda tycker jag 9 och 6 skall nämnas, som jag tror kan blanda sig i det hela.
V64-2: Favoriten har sämsta läget, och därmed är det läge att strecka på här också. 6 Zadar är inte så dum.
V64-3: Lannem Silje vinner det här oftare än 9 gånger av 10, och därför är det faktiskt spelvärde på henne just nu.
V64-4: K.A.Priol är bästa hästen, bakom är det öppet. Glöm då inte 1 & 2. Kanske en utgång med minst en av K.A.Priol och Google Håleryd i andra?
V64-5: Hade Liberty Face haft lopp i kroppen hade jag nog sett den som klar. Nu får man väl strecka på lite. Outrunner ser intressant ut.
V64-6: Sto-SM för kallblod med en kvarts mille i förstapris. En trio namnkunniga får spelarnas förtroende, men jag undrar om inte Närbyjänta har bäst form för dagen.