Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-01, 12:51   #918
Izacfosho

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alright. Har hittat ett i mina ögon helt felsatt odds. Eller flera egentligen, men värdet är nog högre här än någon annanstans.
Spelar U28.5 frisparkar @ 2.30 på Bwin.

Schweiz har i sina tre matcher dragit på sig 9, 12 och 17 fouls. Sistnämnde var emot Honduras, som inte är några duvungar som också de fick 17 fouls i den matchen. Honduras fick med sig de Schweiziska spelarna i det hårda spelet, vilket är ett bevis på att det är lätt att bli indraget i hur motståndarna spelar, dvs spelar motståndarna fult så gör du också det, vilket är ett argument jag återkommer till.
Argentina har i sina matcher dragit på sig 5, 7 och 10 fouls, och är alltså ett riktigt snällt gäng.

Statistiken innebär att inte ens om man skulle kombinera lagens fulaste matcher så skulle man komma över linan, en lina som Bwin tycker har 57% chans att gå över. Nog för att det brukar kunna smälla lite hårdare när det kommer till slutspel, men som jag sa tidigare; Argentina är ett riktigt snällt gäng när det kommer till att begå regelbrott, något jag tror kommer att märkas på ostarna också. Alla Argentinas matcher har med marginal gått under linan, och jag ser ingen anledning till att den trenden skulle förändras idag.

Lirar också "How many free kicks will Team 2 be awarded? U13.5" @ 2.00 också det på Bwin. Enligt ovanstående så anser jag att chansen till att Argentina delar ut fler än 13 frisparkar är långt under 50%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
djungelhjul (+10)
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat