Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-01, 11:57   #27
clarund
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Kan oxå berätta om vad jag hörde från en spelkompis, varför jag ej namnger bolaget då jag inte 100% utan bara 99% vet att det är sant, det var i en basketmatch där Phoenix Suns Goran Dragic ej startade.

Därför spelade vi på motståndarlaget när infon kom ut någon timme innan start, jag var själv en smula sen men lyckades hitta en under-lina till oförändrat odds medan kompisen spelade nån lina till 1.88 eller något i den stilen, runt dubbla pengarna iaf.

Spelen gick givetvis in då killen snittar uppåt 30p per match, och även vi basketnoviser anade ju hans betydelse...

Mina kaffepengar var förstås inga problem hos vettiga bookies men kompisens blev voidade (till skillnad från det som hände i denna tråd!) .

Förklaringen från support var att oddset var "uppenbart felaktigt" fastän det enbart var så att de var långsamma på att snappa upp info (om de ens orkar göra sånt, de fick väl bara för mycket spel).

Och detta var ingen stor summa så beteendet är sjukt.


Nä man ska veta var man spelar och vad de går för när man lägger sina vad men övergrepp sker konstant verkar det som.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2014-07-01 klockan 12:14.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat