Ämne: Grnvit - Golf
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-02, 10:42   #6
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Kul att se Grnvit, hoppas det fortsätter att rulla på med plus. Funderar på att lägga några timmar imorgon när 1st round oddsen kommer och se om man kan hitta något intressant i Greenbrier.

Förövrigt har jag själv varit på banan några gånger i år och kommer spela en generationstävling den 16:e. Hoppas du kommer med knivskarpa analyser i den nervpirrande rundan i B-klassen på en sydsvensk småklubb.

Fore!
Kul att se dig med!
Det hoppas jag med!

Jag har lagt ned round bettingen för tillfället, fick en sjuklig downswing förra månaden så jag förlitar mig på tournament matchups/outrights just nu. Ligger visserligen plus på 18-hålarna men det känns som jag har bättre kontroll på tournament matchups då de löper över minst två rundor i alla fall.
Kommer visserligen börja med det förr eller senare, vi får se när jag drar igång med det igen helt enkelt.

Haha, hoppas svingen sitter nu då, vill ju inte sitta här och skämmas om du inte presterar i en sån tävling!
Ska prata med pinnen och höra om de kan erbjuda odds på tävlingen. Vad står du i för odds för tillfället tycker du?

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat