Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-02, 19:33   #88
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Lite toktankar....

avd1. Kan ha har enorm fart och det sägs att hästen inte gått sig tom på slutet trots galopp, var 3a i E3 ifjol och gör alltid sitt. 5% är bra. Talk the talk är mycket speedig med rätt lopp det visade han för 3 starter sedan när han hade smygit med i draget och fick avlossa sin vassa speed när upploppet skulle nalkas. Har inte fungerat på slutet och är förstås ett frågetecken men han är inte så tokig i grunden och får en chans till...

avd2. Eriks häst känns intressant i Sverige debut, Sounds Good är klart mycket bättre än 30 000 kr. Daniel kör offensivt?

avd3. Alvena snau di avslutade bra senast, står vettigt till. Mill triss är kvick i fötterna men behöver kanske ett lopp på rulle, slutar alltid vasst med dessa typer av resor. Paduca dream har inte haft det rätta flytet på länge, fin typ som inte ska glömmas bort.

avd4. Digital Display var jag inne på att spika en riktig slugger som kommer segerstrida här. Im a dynamit gillar distansen. Pass upp!

AVD5. I pod gillar jag och hästen är inte så tokig i grunden, Ludde skulle väcka upp hästen inför detta. Kan bli ludde kört dvs spets och slut!

AVD6. Qvintette är en riktig tuff märr som var riktigt rejäl på Gävle. Krossar allt? Drag!

AVD7. När två trätter vinner en annan, Fransic du gull var tvåa i sweden cup och är helt klart bäst med tät känning. Runt om nu?

AVD8. Star advasor joli var dödens tvåa senast hästen är snabb ut, ny i klassen men ändå fullt tänkbar. Gitano vann enkelt senast från spets. Går bra hos Bergh och ska räknas på nytt.
Jag var inte så imponerad av din analys, när jag läste den. Men f-n vad du var rätt ute i första. Hoppas du lirade!
Och att du är lika rätt ute i övriga lopp!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat