Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-05, 19:12   #955
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19177744.ab

Kan bara hålla med tidningen om domaren.

Inte bara sänkte han Colombia när han lät bli att sätta någon som helst nivå och tillät rena överfall på James Rodriguez, konsekvensen blev en skadad Neymar.

Enligt mig är domaren ensam skyldig till det inträffade och borde bli civilrättsligt åtalad för tjänstefel.

Att AB sätter rubriken som attack på denne domare är horribelt och där har vi den sanna smaklösheten.
Aafast. lugn nu. Nog för att han var dålig men det var ju inte ens nära den sämsta domarinsatsen man sett, så att en nationell tidning sätter skandal rubriker är påhopp. Jag håller med om att han var riktigt jävla dålig dock, att bara lägga till 5 minuter på en match där alla byten var gjorda i andra halvlek och bara straffen tog minst 5 minuter... det är skandalöst. Men ingen domare i fotboll förtjänar väl att bli uthängd i nationell media som en "puta" (osv.) om man tänker på att han har hela världens ögon på sig och knappast lär ha varit partisk. Alla har vi en dålig dag på jobbet (flera per vecka säkert) och jag skulle inte vilja bli utmålad som en "sådan" om jag hade en sämre dag på mitt jobb...

Ska även tillägga att jag satt med Colombia DnB och svor ordentligt åt att domarn hela matchen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat