Ämne: V75 Årjäng
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-12, 10:35   #101
monimaker1

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Mina funderingar till Årjäng:
avd1: Mycket snack om 9,10 i travtipsen men jag tror att 6 kommer till ledningen Walmann är menar att hästen är mycket snabb ut och tror på seger. ska eventuellt gå med aluminiumskor men det ka inte ha någon betydelse. SPIK!
avd2: inget snack om att 13 är bästa hästen men vi har ju kusken åxå...inte bra....men just denna typen av lopp då han (<adrian) kan gasa hela vägen tror jag passar honom bra. SPIK på 13! Ta med 1 och 3 om du garderar.
avd3: Lite lurigt lopp men på 2640 brukar ofta bästa hästen vinna, i detta fall Venkatesh. Jag tar även med två till Order to Fly (sitter nog tidigt i ledning) samt en rolig 9 Mårten Marje. Schas som vanligt på Fet-Veijo då han tillhör de mest streckade.
Avd4; Roligt lopp där omgångens största spelvärde finns i nr 12. Min ranking i loppet: 9,12,1,4,10.
Avd5: otroligt svårt lopp! Årets schas hittar vi på nr1 som ska köras av Gubben Olle Goop (har inte tagit en seger på v7 senaste 4 åren). U på norsken (nr9), vad kan lurige J-O Persson göra mina sina 6?!? hästar i loppet? Borde ha en plan för att förstöra för favoriterna. Jag plockar med alla (utom Gamm-Goopens då) och hoppas på en skräll. Alternativet är att spika norrbaggen.
Avd6: trodde jag skulle ha ett bra drag i nr 10 detta lopp men "alla" verkar spika den. Står iof bara i 16% nu men vad är insatsfördelningen? Schaas i vilket fall på favoriten som precis kommit in i klassen och står på bakspår. 5 Vici lane höll modigt senast och kan komma att få bestämma i ledning nu. 9 Hannibal såg sjukt bra ut senast och kanske inte behöver ledning för attvinna nu. 7 Art on Line har mycket hög kapacitet (när stod den i 2% på framspår senast?
Avd7: Ja hur faan reder man ut detta? Jo det finns två scenarier som jag tror på; Oasis bi sitter i ledning med en pressande Adrian på utsidan= ingen av dem vinner loppet och 8,9 10 gynnas. Scenarie 2; Democrat tar ledning och släpper till magic tonight som vinner loppet. Alltså räcker det med 5,8,9 ocg 10.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat