V75-1: Curtsy Hanover låter det intressant på och jag tror Örjan kör till och får överta spets. Dock ett fyraårigt sto mot äldre hingstar. Beardancer är också en fyraåring mot äldre hästar, men kan absolut ta ner de här. Paramount och K.L.M.Buymethemoon duger. Twigs Voici varnas det för, men den har inte klarat av Curtsy tidigare och borde vilja ha rygg. Men Jorma dundrar ju ofta på, så vi får se. Womanizer är också startsnabb och släpper nog gärna tilL Curtsy. Fördel Örjan, men liten brasklapp för att hon möter hingstar och äldre.
V75-2: Archangel AM Har naturligtvis toppchans att ta ner det här gänget. Det som oroar är att hästen inte startat i volt på rätt länge och ovanan kan innebära galopprisk. Finns många roliga skrällbud om han hoppar bort sig.
V75-3: Tror mest på Venkatesh. Det dåliga läget vägs upp lite av lång distans. Många bud där bakom.
V75-4: Antonio AM med niondespår och i V75. Reijos bästa chans för dagen. Känns dock lite väl mycket streckad.
V75-5: Här hittade jag min spik direkt jag såg startlistorna: Doktor Jaros! Har ju varit hur bra som helst tidigare i Sverige. Värst emot tycker jag att Hulte Magnus och Fetter’n T.G. är. Därefter favoriten.
V75-6: Kul lopp. Flera tippare chansspikar Uhlan Noir och tror på S&S. Jag är inte så säker på det då Adrian vill till spets med Vici Lane och jag tycker nog att Westholm borde släppa i så fall. Stig H. kan ha en riktigt bra häst här, men ligger som oftast lite lågt. Lurar han åter spelarna? Bakspåren 9,10 och 11 kan få loppet om det blir körning.
V75-7: Så återstår frågan om Claes släpper med Oasis Bi till Adrian. I så fall är loppet över och Mosaique Face vinner. Annars har Adrian ändå en bra chans, men loppet blir öppnare. Oasis Bi, Masaique , Nahar, Orechietti och Magic Tonight är givna om man inte spikar. Ed You är en riktig snackis idag, men får nog svårt mot de här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|