Kollar "Förnuft & Känsla" på 3:an just nu. Frågan är vilken väg man ska vandra tipsmässigt denna dag? Känsla är väl strävan efter orimligt hög utdelning? Valet blir känsla och därför blir det spik på 2 ickefavoriter idag...
Support Justice och
Spartan Kronos. Besvarad kärlek eller bedrövelse och sorg? Inspiration saknas då sannerligen inte! Vilka läckerbitar!

Någonting säger mig att Överste Brandon kommer att få sin Marianne... fast hon inser det inte i detta ögonblick bara! (...
spännande och dramatiskt... inte ett öga är torrt här...)

Fråga mig inte vilken relation som det är meningen att hålla på i den här såpan, men Mariannes pågående förälskelse verkar för bra för att vara sann... Jag satsar på Översten i nuläget! Lär ge bra odds!
13:23... Just nu tvivlar jag på flera karaktärers intentioner! Översten själv döljer sitt eventuella intresse för att nånsin stadga sig med någon alldeles förträffligt. Vem är han intresserad av egentligen? Även han ska väl kungöra sitt intresse i offentlighetens ljus?

[
3 Supreme Sugar i V5:2 nu tack!]
13:43... just nu är Fröken Marianne i dödlig fara i feber! Kammar kanske noll i giftermål? Jag lirar
13 Alerted i galoppen för detsamma...(Betyder väl Alarmerande, eller?)
13:58... Slutet gott, allting gott! Översten fick sin Fröken Marianne! Kan ju tro jag kände till utgången sen innan...
Dessutom lever V5 inför 4:e avdelningen:
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-07-13
Bana: Jarlsberg, omg. 10
Spelform: V5
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4, 8 (2, 1)
2 1, 3, 7 (5, 4)
3 6, 9, 10, 11, 15 (1, 8)
4 1 Red Team Rex* (2, 3)
5 4, 6, 9 (2, 1)
Vadet gäller startnummer