Jag vet inte om ni brukar läsa "dagens bästa spel" ifrån rekat, men när

går och basunerar ut med stora bokstäver att Tyskland redan vunnit blir då jag orolig att han förargar spelgudarna som jag gärna vill ska vara på Tysklands sida idag :-)
OT: mycket bra skrivet av Cc, jag tror att Argentina får svårt att mota Tyskland enbart med en vass defensiv. Ska man vara helt ärlig har ju inte Argentinas försvar satts på några ordentliga test på hela turneringen, man har visserligen hållit nollan emot Iran, Schweiz och Holland, men det är i mina ögon en mix av dåliga avslut och extremt defensiva taktiker ifrån lag som varit rädda för Argentinas offensiva omställningar som lett till dessa nollor. Schweiz hade flera chanser som skulle gett mål och Holland spelade ju för att få 0-0 ifrån minut 1.
Emot Bosnien var man mycket illa ute och fick förlita sig på domarn för att få fördel där och emot Nigeria som var det enda lag som vågade spela offensivt släpper man in 2 mål, så man är inte alls så omutbara som pressen vill få det att låta. Tyskarna kan som Cc påpekar utmana på så många fler sätt än dem tidigare motståndare man mött med, då man är giftiga i både omställningsspel och på fasta situationer.
Har inte hunnit läst igenom hur folk tror att Argentina ställer upp, startar Di Maria och Aguero får man kanske tänka om lite, men annars är dem väldigt isolerade i fram med Higuain och Messi som skall skapa det mesta.
Tyskland är bättre i alla lagdelar och i VM håller jag Muller som klart bättre än Messi och Tyskland har dessutom en bredare bänk och en bättre tränare. Die Mannschaft är mina favoriter här, needless to say ;-)