Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-13, 14:46   #1085
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Dom sena tunga pengarna var på rätt spår. Men så blev Sneijder skadad och marknaden fick kalla fötter och växlade in sina positioner. Så tolkar åtminstone jag dom märkliga oddsrörelserna. http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19214103.ab

Tyskarna rör sig knappt ur fläcken och hälften av deras omsättningen är gjord på 2.34 http://www.betfair.com/exchange/foot...selectionId=18

När tar det fart nedåt? Eller blir det inte så?
Haha angående gårdagens match:

Det var en häftig reaktion igår och jag tolkade den som du(?) att det var Sneijders skada som var orsaken, tex gick 0-2 (Holland) från 25 till 32 på några minuter, varpå jag köpte en del extra bara på bjudningen, jag värderade nämligen Brasiliens allmänna svaghet högre än detta bortfall (vilket även kommentator (Strömberg?) gjorde, han trodde till och med det skulle vara positivt i vissa avseenden.

Sedermera tradade jag från 0-2 till 0-3 då 0-1 kom så oerhört snabbt, till slut var 0-3 bästa res för mig, BULLSEYE, så det var en ruskigt turlig affär att sitta o bevaka utvecklingen igår, jag hade inte ens tänkt sitta framför datorn men kompisen ombokade den tänkta fotbollskvällen till finalen så jag hade inget bättre för mig.

----------

Från historia till framtid: De verkligt intressanta sakerna händer efter kl 17 fram till avspark om matchen följer tidigare mönster. Innan dess är det mer stabilt om nu inte någon fake-nyhet som den om sjuka Tyska spelare som kom inför Frankrikematchen, dess impact var grotesk och det är sådana saker som gör prematch trading farligt.

Därför sysslar jag inte i första hand med prematch trading (plus det uppenbara att kapitalet bör vara större än det jag förfogar över om det ska vara en meningsfull sysselsättning.), om nu Stooges undrar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat