Citat:
Ursprungligen postat av draken
Tycker att raden gav bra betalt för sin "enkelhet". Själv rankade jag den på 720 kr rakt system men det hjälper ju inte om man ändrar det 17 ggr och lämnar in något helt annat.
Då var det inte efter något spelvärde utan som jag såg som vinstchansranking. Rankade alltså för att spela för det förbjudna 7 rätt,inte spelvärdet.
Hade deras system vart lika bra om Paramount inte diskats?
|
Att du gör om ditt system är ju i praktiken samma sak som att du gör om din rank.
Det är väl inte förbjudet att ranka efter vinstchans eller "för att spela för 7 rätt"? T ex så är det helt korrekt att tänka så i tävlingar som t ex VM i V75.
Att det inte är ett vinnande spel i längden eftersom du inte bryr dig om oddsen är en helt annan femma. ( Om du går plus eller minus är helt slumpmässigt när du spelar "i blindo" ).
När du säger att du rankade raden på 720kr ( 1440 rader ) så antar jag att det är det antal hästar i varje avdelning som du behövde ta med från din rank? "Bäst häst för dig" vann i alla sju loppen? Jag har spelat i 25 år och aldrig fått uppleva det på V75.