Citat:
Ursprungligen postat av olle
Läst på en massa nu men saknar totalt ideer så avstår spel
Megafavoriten i avd 1, Lindys Jersey Boy, har ju totalt tappat spelvärde idag. Senast var det tvärtom. Fick då loppet kört i halsen så vet inte varför spelarna tycker chansen ska vara så gigantiskt mycket större idag än då.
Anders Svanstedt lämnar nästan klart på 2an i avd 2 till en betaltjänst, men spår 2 i voltstart känns för lurigt för att köpa det och spika.
Remember My Name har efter lopp 3 blivit gigantisk favorit i avd 3. Det är rätt men värdet i att spika den är ju lika med noll när den har hälften av alla insatserna.
4140 m nytt för nästan alla i avd 4. Svårt att gissa men är nog inte fel att kolla kuskarna lite extra. Bränner man av en speed första varvet när det ska köras 4 varv brukar bensinen vara slut i god tid. Bergh storfavorit vilket är svårt att köpa om man kollar senaste loppen i alla fall.
Dakota Chip var ett jätteskrik hos de stora betaltjänsterna senast. Idag nämner i alla fall inte den ena (ss) den ens i tipsen trots att det väl blir jänkarvagn nu. Dom öste ju superlativer över den inför sprintermästaren. Kanske testar ett litet dd spel med den då spelvärdet är högt idag.
Ludde klar favorit i avslutningen. Jag vill nog se den ett par gånger till för att spika eller lägga större insatser på den som favorit.
Nä, lutar mig tillbaka och njuter av de fina loppen men ligger lågt med spelen i kväll.
|
Du är för skön Olle. Hittar alltid anledningar till att avstå spel. Ibland slänger du in nån 20:a hit eller dit efter mastodontlika analyser, som du vänligen delger oss. Du ger avslag på allt vad favoriter heter, för vinner en av dessa är ju spelvärdet borta, så spik är uteslutet. Remember My Name är till exempel inte ens störst favorit i omgången, ju...
På streckspelen tror jag det är korkat att avstå spel bara för att "idag känner jag för att spika en favorit"... Det är att göra det för svårt för sig.
Sett till analysen ovan hade du legat bra till nu med omgångens största favorit borta och spik på Anders efter klartecken på SS... nåt du genomgående under senaste åren gillat att rygga!
Vart vill jag komma? Jo:
1. Du sitter på idéer, men vägrar i princip att lira...då kan man ej vinna.
2. Vill tacka för att du delger intervjuer ifrån SS. Perfect Kronos har jag tyckt saknat skalle, men nu kom hästen med på V6 och dessutom på V3 på 3 streck!