Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-28, 17:45   #12
jaroiten
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Okej, var försiktig när du använder den taktiken.
Det är den vanligaste strategin på Betfair vilket också speglar oddsen efter mål.
Du måste vara ytterst selektiv när du väljer matcher om det ska gå ihop.
Om det är den vanligast strategin och därav dålig strategi så är det väl bara att göra det motsatta? Dvs, spela X pre och boka X efter 1 mål.

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Tack för det. Here goes!

Barca-Inter 0-0 @ 22.85 på Betfair (24.00 före 5% commission)
En riktig jävla högoddsare. Alla förväntar sig målfest och jag håller väl tummarna för att Barca ska reda ut det egentligen, men det här utsticket vill jag ändå testa.

Det fina med denna typ av spel är ju att man kan kamma flera marknader. U0.5, Resultat 0-0, Inget av lagen att göra mål, kärt barn har många namn.

Snittoddset som erbjuds här är 11.77 t ex
http://www.oddsportal.com/soccer/eur.../#over-under;2
vilket ger mig lust att testa.
Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sjukt överodds om snittet ligger på knappa 12 ggr degen.

Kommer även jag testa något nytt idag:

Tradea ut matcher med kryss pre match.

Dagens test blir: Kalmar - Örebro

Spel: Lay Oavgjort @ 3.75
Är knappast intressant att veta vad bookisarnas snittodds på ett visst "correct score" är. Kan ju lika väl ta och kolla på snittoddset för över 0.5 mål som är 1.01. Med den logiken så vore en bokning av 0-0 till 24 (dvs ca 1.04 i odds för Ö 0.5 mål) vara bra mycket intressantare. Och det går ju inte ihop att både ett spel på Över och Under skulle vara EV+ ITLR. Ifall man ska jämföra med bookisarnas odds så ska man givetvis jämföra med de marknadshögsta noteringarna och det måste vara hyfsat bra återbetalning också.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat