Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-22, 10:44   #10
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med dig i de mesta Stekel, speciellt när det gäller fjärde loppet. De bästa hästarna har sämsta spåren och 1;an riskerar att bli fast, vilket gör att det kan smälla till rejält. 7, 10, 12 är tre bra hästar som måste med om man inte har råd att ta alla.

Sen tror jag dock inte Fredrik Persson släpper med MS idag, han var inte särskilt nöjd med andraplatsen senast bakom Allaballakaitoz, ville vinna det. Hästen har bra form och måste med om man inte spikar mot.

Trixarn håller jag inte helt med om att man kan spika, fick gå två tuffa lopp samma dag senast och nu är distansen dessutom 500 m längre, kan bli seg till slut. Så som Harvey såg ut senast tror jag inte Lennartsson tar upp heller och kan då bli jobbigt för Trixarn, speciellt om Harvey går bfro. Kan bädda för Brittan eller någon bakspårshäst.

Sen i sista tror jag Tiger Woods As krossar allt, även om Biys Going In blir enormt kuskförstärkt. Ludde kommer väl sända fram Archangel direkt och jag kan inte tänka mig att Björn släpper = båda rökta. Där bakom står det mellan några hästar men jag tror Tiger Woods As får loppet och bara vinner.

Slog senast Rue Du Bac i sitt andra lopp för året i Rom efter en tuff resa, imponerade rejält. Gången innan, i årsdebuten, galopperade den bort sig som favorit i Oslo mot bl.a. Corky. 17 % just nu är mumma, iallafall DD-spik för min del.

10 Viking Va Bene är en av Norges absolut bästa fyraåringar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat