Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-22, 20:01   #61
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61679
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det finns väldigt lite som påminner Anton om Matteus eller viceversa. Båda har dock varit föredömen på att ligga i och gräva fram info. Så mycket mer ska nog inte begäras. Att de inte levererar vinnare i parti och minut ser jag inte som deras uppgift, utan att vaska fram mest möjliga information. Ibland missas saker vilket är naturligt.

Lanseras inte Matteus snarare som "flygande reporter" av ATGlive ikväll än spelexpert?

Det finns dessutom ingen fara i att dåliga tips ges, då allt ansvar ligger på spelaren själv. Den person som litar blint på att andra ska skapa avkastning på dennes spelkassa tror jag hamnat fel...

För mig har Matteus alltid varit en favorit. Han gör ett helgjutet jobb och har dessutom glimten i ögat. Långt trevligare intryck än vad ett koppel andra snustorra gubbar har att erbjuda mig i ATG-"rutan"...

Idag ska det bli skoj att se hur 4 Defi`s Victory står sig i "högsta klassen"...
Jag sa inte att han var dålig (även om jag tycker en sådan som Borgås ligger klasser före) utan att man tappar förtroende när samma person dag efter dag far runt i hela norden och agerar stallbacksexpert. Då har man rimligen dåliga förutsättningar att komma förberedd för sitt uppdrag. Det samma hade gällt om det t ex varit en fotbollskommentator som skulle referera matcher minst 6 dagar i veckan.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat