Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-22, 20:18   #68
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag sa inte att han var dålig (även om jag tycker en sådan som Borgås ligger klasser före) utan att man tappar förtroende när samma person dag efter dag far runt i hela norden och agerar stallbacksexpert. Då har man rimligen dåliga förutsättningar att komma förberedd för sitt uppdrag. Det samma hade gällt om det t ex varit en fotbollskommentator som skulle referera matcher minst 6 dagar i veckan.
Håller inte med... killen sover, äter och skiter trav, dvs har tankarna påkopplade ständigt. Kunskap bygger man på efterhand och sen kan du inte mer än förhöra dig om vad personer bakom de olika hästarna har att komma med för dagen...

... sen förstår jag vad du menar, men min övertygelse är att både Anton och nu Matteus inte döljer vad BANANS egen expert går ut med. Om sedan Borgås är en bättre tippare och har större känsla för att sätta in hästar i ett lopp, så har du kanske rätt. Då får ATG vara villiga att öppna plånkan för Herr Borgås oftare...

Hur häftig var inte segern med Tom Raider? En gammal goding som "återuppstått" härmed måste jag säga. Häftigt och en av mina favoriter faktiskt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat