Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
Håller inte med... killen sover, äter och skiter trav, dvs har tankarna påkopplade ständigt. Kunskap bygger man på efterhand och sen kan du inte mer än förhöra dig om vad personer bakom de olika hästarna har att komma med för dagen...
... sen förstår jag vad du menar, men min övertygelse är att både Anton och nu Matteus inte döljer vad BANANS egen expert går ut med. Om sedan Borgås är en bättre tippare och har större känsla för att sätta in hästar i ett lopp, så har du kanske rätt. Då får ATG vara villiga att öppna plånkan för Herr Borgås oftare...
Hur häftig var inte segern med Tom Raider? En gammal goding som "återuppstått" härmed måste jag säga. Häftigt och en av mina favoriter faktiskt! 
|
Det stora problemet med dessa experter som far runt och jobbar varje dag är väl just att dom omöjligt hinner läsa in sig på loppen ordentligt. Är man inte ordentligt påläst innan man börjar sitt stallbacksjobb är det därmed också stor risk att man missar att ställa de rätta frågorna om alla hästar som startar och som man ska leverera information om.