Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-24, 11:39   #69
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Väldigt vad du var het inför detta lopp Spalato? Hur hade du rankat Montgomery Hill i detta sällskap?.
Hoppas att du får kraftigt betalt för din ide` när du försvarar den så hårt även om jag själv inte kommer att strecka den. Ibland känner man bara att en häst är en mordvinnare och behöver inga förklaringar eller försvar. Bara att dunka in och hämta ut. Dock mycket tveksam till denna men håller tummarna.
Ps du kanske ska lämna in något med denna garderad också utifall din feeling är falsk.
Hej Draken. Positiva vibbar från dig. Jo, jag kör alltid ett eget system baserat på egna ideer. Sen sprider jag riskerna på ett annat grundat på TT:s rank mest. Igår gjorde jag ett felval och det kostade mig 8rätt. Ville bara säga att Truculent är mkt spelvärd med tanke läget. Kommer att bli massivt bortglömd av spelarkåren med tanke på senaste resultaten. Man har siktat hit och även om Lars I Nilsson låter oroad, så är dt mest för att man vill inte haussa upp allt. Man vill istället ta bort fokus och rikta mot överdjuren i loppet. Tror på bra chans och läge att ta betalt! Som sagt, så fort jag såg lottningen var min känsla att dt här vinner ettan! Samtidigt får jag en kick av att den inte blir betrodd. Kommer att springa en topptid. Motgomery Hill är en gamling som dt fortfarande utvecklas. Jag vet vart du vill komma, men tycker dt är fel att jämföra så. Truculent behövde loppet senast inför detta. Montgomery hade varit chanslös om han startat i Åbergs. Dt är ju därför oddset går upp för att man förlorat mot en gamling i Hillen. Don't worry. Vi får se en bländande Lasse Nilsson-häst i form.

Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 11:50.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat