Ämne: v64 Solänget
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-24, 18:11   #24
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Många som tror sig vinna sista V64 loppet

2 Amino Håleryd (V64-6) borde vinna det här då hästen var otroligt tapper senast och gjorde ett strålande lopp. Är lite sölig ut men skulle tro att Ohlsson ändå tidigt kör sig till ledningen här, säger John Östman.

4 Höwing Star (V64-6) gjorde ett bra lopp senast trots att vi bytt hö och han har lite dålig i magen den dagen. Kommer troligen att vara förbättrad nu och spåret klarar han om inte Ove jagar upp honom för mycket innan start. Jag tycker att han gjorde ett strålande lopp lika start med Google Håleryd för ett tag sedan och tycker att han skall kunna hålla undan fyrtio meter på denne. Blir nog inga ändringar på balansen mot hur han gått på slutet, säger Robert Dunder.

5 Willmor Trot (V64-6) hade en halsinfektion senast han startade och har haft strul med det av och till men hade jobbat bra inför förra starten och har jobbat bra nu efteråt också. Har gått 1.20 på bra sätt men har varit ifrån länge och det är svårt att kräva vinst direkt men han kan nog matcha de här hästarna med rätt resa om han är frisk för dagen. Barfota bak skulle jag tro att det blir, menar Mats Bucht.

12 Google Håleryd (V64-6) kan jag nog köra lite hur jag vill med i detta gäng och jag tycker att formen är riktigt bra och distansen passar honom bra. Jag tycker att han skall kliva runt det här gänget och har verkligen varit nöjd med honom på slutet. Sist hade jag sparat på fin tid och det ser ut som en toppchans, menar Per Linderoth.

/ TT intervjuer
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat