Ämne: V75 BOLLNÄS
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-25, 11:41   #54
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Så här tycker jag lite kontra strecksson.

1a: tycker jag är helt rätt att BBS blir favorit. Hästen har gjort 3 mkt bra lopp på V75. Nu ser det som vikt ut för spets och slut men lite väl stor är han kanske.

2:a tycker jag att Spit for Spat är en Kalle Anka favorit. Tror inte alls att den duger i det här sällskapet. Kan ha fel såklart men en 3 åring som fått snabba pengar på sig. Nej. Känns givet att gardera. 2,7,11,12,13 sedan kanske 1.

3:e kan bli kul. De 3 mest streckade vill alla till spets. Tipset utan tvekan till Up Date Hoss. Verkar ha tokform.Utmanade Timoko för 3 starter sedan.Kan bli monsterkörning mot Kadetten om spets. De drar skona av Standout också så jag antar att de blir körning därifrån också. Montgomery kan få loppet. Bakom känns det lite tunt så jag stannar där.

4:e var väl loppet där alla skulle spika och tjäna streck men nu blir det tvärtom. De flesta får nog en hel del streck. Gillar MT Insider men Inte kusken från det läget på distansen. Jag chansspikar troligen Primo Valentino som är ungefär som de andra egentligen. Men det kan bli spets och då tror jag ingen slår honom.

5:e Tycker jag att Bro Viking inte är någon att hålla i handen. Ger förstarösten till JÄRVSÖGUTTEN. TJ har visat en enorm kallblodsform. Kommer förhoppningsvis bra på det direkt från springspår och bara dånar framåt direkt. Jag chansspikar även här. Tycker spelvärdet är väldigt bra i nuläget.

6.e är inte så mycket att säga om. Tror att de står mellan de betrodda 3,5,8.

7:e. Caramella är väl ingen Kalle Anka favorit med tanke på de senaste insatserna men nu möter hon inga snälla pojkar. 2,4,8,10,6 före Caramella i min ranking.

En ganska intressant omgång på förhand.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat