Ämne: V5 Halmstad
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-25, 18:05   #13
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

FREDAG

Lopp 1 – 5 Staro Infact (Persson) ”Är en bra häst som haft problem med sina blodvärden. Vi kommer kolla upp honom på fredagmorgon och startar givetvis bara om de är bra. Han är bra för klassen men är svår i voltstart. Skulle han gå felfritt ska han räknas tidigt. Murphy, skor och vanlig vagn”

Lopp 3 - 4 Bear Mail (Persson) ”Gick förbättrat senast på barfotabalans och helstängt huvudlag. Vi kör samma balans igen då det slog så väl ut. Hon har inte provat bilen men ska göra detta innan tävlingarna på fredag. Hon avslutade så pass bra senast så tycker hon ska ha lite chans här tycker jag. Barfota runt om, helstängt huvudlag och vanlig vagn”

Lopp 4 – 1 Wingait Ida (Sofie Ericsson) ”Har mycket bättre form än raden. Hon gick klart godkänt till slut i stochampionatskvalen i sin senaste start. Hon går ned rejält i klass och har fått ett fint läge vilket gör att hon är vår bästa vinstchans för kvällen. Barfota runt om, öppet huvudlag och vanlig sulky”

Lopp 7 – 6 X.Factor (Persson) ”Är en bra treåring och gick ett jättebra lopp senast på Axevalla. Han möter ett rätt hårt gäng här och står dessutom ganska hårt inne men jag tycker jag har en framtidshäst. Skor, helstängt huvudlag och vanlig sulky”

Från perssons hemsida!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat