Ämne: V75 BOLLNÄS
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-26, 11:45   #90
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

Känslan säger att det är en mycket svår omgång idag. Många överstreckade...

Spiken: Bro Viking - har fått mer fart i benen och närmar sig sin absoluta toppform om han nu inte redan är där, Pondus hamnar på vingel till en början då han inte är specielt snabb från start. Berg kör fram tidigt och kanske kan överta även om inte det skulle gå vägen så tycker jag ändå att han har en vettig chans här. 32% är bra och jag spikar....

Draget. Mt Insider går rejält ner i klass och är Olle bara vaken så bör han sända iväg tidigt och krossar dem även från dödens...

Skrällar:

AVD1
Favoriten vinner om han håller spets men gör han det!?

Robis Salvation är kvick ut och kan ta sig förbi nr 1 som jag tror är snabbare när han har spår 4-7.. I spets körs man nog där.. Passa även Pampano som kändes stark senast när galoppen kom, inte omöjligt är det inte en procent är dock för lite..

avd2.
Ingen större Deal om draget vinner...

Vidöppet och många med chans men draget är Deal or no deal som utvecklas mer och mer i sin nya regi. Kan ta dem till slut igen...

avd3.
Tipsettan slipper göra grovjobbet nu, toppform!

Montgomery Hill är i toppslag och slipper troligen att göra jobbet själv nu. Tog ner Trucculent senast från dödens och kan likväl ta dessa också... 12%

avd6
Vidöppet men min bedövare kastar många lappar rätt ner i papperskorgen..

Svårt, många med chans. Bedövaren får en snäll resa, Chip dealer tar spets och släpper får luckan och tar dem alla till slut!?

avd7
Skönt att ha många till slut när miljonerna ska fördelas.

A Hanibal kan vara ett annat skrällbud med bra procent värde. Hästen är sällan chanslös är gedigen och med minsta fart kommer man med in i matchen 2%

Senast redigerad av Klanke den 2014-07-26 klockan 11:46.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat