Ämne: V75 BOLLNÄS
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-26, 13:36   #114
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tresor D'Inverne spikas av fler och fler och nu är den helt plötsligt favorit. Tycker att det är helt sjukt. Visst, den var intressant när den stod i 11-12 % men nu? Knappast. Möter ju riktiga tanks som Rooibos och On Hold, och att de ska sitta kvar där bak tror jag inte ett dugg på. Någon av de kommer köra fram och sätta upp tempot efter senast ett varv och då är jag inte alls säker på att Tresor står hela vägen in i mål. Tror inte det är en slump av Bergh bara tagit ut Tresor i ett långlopp på slutet.
Håller inte med. Enbart på att spetschansen är stor ska Berghs vara favorit, om än knapp sådan. Som sagt tycker jag det är långsökt att Caramella kommer till spets, Narold och Jaguar har bättre chans till det i så fall och det gör dem till bättre spelobjekt. Caramella, Rooibos och On Hold kommer nästan säkert sitta i andraspår alla tre under större delen av loppet och jag håller de sistnämnda som de bättre hästarna i den trion så de borde vara mer spelade.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat