Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-27, 13:31   #32
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser intressant ut idag med Jackpot.

Amazon Am överstreckad som vanligt, kan vinna men har inte imponerat särskilt mycket i år, och man kan inte gå på gamla meriter. Blue Martini Ås är given på kupongen, gjorde det bra i Stosprintern och denna uppgiften ser passande ut. Sally Hill vet jag inte riktigt med, det är ingen stjärna och detta blir nog en för tuff uppgift igen. Bra platschans iallafall.

Gitano tror jag krossar allt men väljer ändå att dubbla med Rico Follo som kan fuska bort lite i ledningen och då är det inte säkert att Gitano slår den. Kanske tar med Such A Feeling också, vet inte riktigt än.

Robin Hood Bi bör vara stenklar och det är en given spik för min del, såg ju fantastiskt fin ut senast med barfotabalansen. Bear A Title och Spartacus Lavec är bra hästar som kan vinna om favoriten kommer bort, men inte annars. Spik!

I tredje får man plocka med lite hästar, men mest tror jag på 7 Littlemissunshine och 9 Electric Image som jag tycker är lite bättre än resten. Något intressant med Littlemissunshine är att det var spelat några tusen på den igår, sånt är alltid viktigt att beakta!

I DD-1 tycker jag det är lite konstigt att Sloppy Joe inte är favorit. Den är mer rutinerad än både 3 och 4 och Sloppy har dessutom visat mer, även om 3 och 4 också gjort det bra. Skorycket på Emmett är däremot riktigt intressant och det gör att jag tar med den på DD (tar även med 3 och 7 som kan vinna), men på V64 väljer jag att spika Sloppy då det finns högt värde i den idag. Var inte som bäst senast då den var nedsatt av en infektion men känns fin i träningen igen enligt Norman. Jänkarvagn ffg dessutom.

Sista vinner någon av Båths, stor fördel Poochai dock.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat