Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-31, 11:44   #5
boored
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Äldern är ju av stor betydelse, men även jag som hade intresse och spelade förut, jobbade hos ombud, konstruerade en hel del andelsspel och har travhästar i släkten tappade intresset för över 10 år sedan.

Orsaken är det som hatten tagit upp i sin blog om insider info, spelsäkerhet, folk som betalar olika radpris osv....

Då väljer jag hellre fylla mitt spelbegär med högre ligor i olika sporter där man mer står på samma startpunkt som bolag och andra spelare med information och risken för andra oegentligheter är mindre.

Av samma orsak kan de ju även vara svårt att fånga nya spelare till en spelform där den som betalar lägst radpris och har mest insdierinfo vinner. Att fånga en nybörjares intresse är inte lätt då imo.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat