Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-30, 02:37   #15
macin
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Instämmer med talysbajare. Jag vill gärna se touch-icing och mindre rinkar. Dessutom vill jag att domarnas lönekuvert uttökas (förutsatt att dom får gå rejälare utbildningar) - för domarna har varit under all kritik. Dessutom vill jag se längre straff på fula tacklingar/bentacklingar/cross-checkings och diverse där syftet kan vara att skada (ingen nämnd, ingen glömd.)

Dessutom vill jag att domarna ska ha mikrofon, så man vet vadfan dom tar för. Tydligen fick DIF ett mål bortdömt för spark, men alla trodde det var p.g.a spel i målgården - här vill jag gärna få mer tydlighet så man slipper allt snack efter om det var spel i målgården eller inte, när det inte ens var det som målet blev bortdömt för.

Dessutom borde något system utvecklas så att klubbarna minst har 3-5 juniorer i truppen, och spelar dem kontinuerligt. Titta bara på Brynäs, HV, DIF m.f som släpper fram sina framtida guldkorn - dom gör ju allt annat än bort sig? Detta höjer säkert intressevärdet också, då de mindre klubbarna kan vaska fram 1, kanske 2 rejälare spelare för dom pengarna dom annars lagt ut på utfyllnadsmaterial (där juniorerna skulle kunna göra ett minst lika bra jobb).
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat