Citat:
Ursprungligen postat av spalato
V75-1
Många som kan vinna. 7 Fredrik Laday flög fram sista biten senast på V75. Toppform, men läget är uselt. Intressant att se vad "Tobbe" kan få ut av 2 Uranus de Tyrole. Kusken är ju segerrik med Berhgs hästar. 5 Dance Photo gör dt bra hela tiden. 8 Narold Vox får ny kusk i vagnen. Dags för första v75-segern?11 Elit Håleryd har en vass slutspurt. Skrällbud. Tar med åtta hästar på mitt tidiga bolag.
V75-2
Kollade lite snabbt i lopparkivet, där Jan-Olov Persdon har hela fem hästar med i detta kallblodslopp för 3-åringar! Nu tror jag dock på en norsk seger i andra-handaren (?) 4 Smeidheim Solan. Chansspikas. Favoriten med Jomar Blekkan sätts i reserv-rutan.
V75-3
8 Ed You får tipsettan med viss tvekan, före 3 Clear Sign. Den sistnämnde har knallform. Tvåa efter självaste Nahar. Kan absolut duga i detta gäng med klaff. 2 Sanity tror jag inte mkt på , men åker med på lappen ändå. Tar även med 5 Covington Ås, där Jorma tycker att hästen är bättre på medeldistans. Sista strecket går till 6 Ariel Boko som åkte dit senast av en smygkörd.
V75-4
Tipsettan till innerspårets 1 Angelo Am. Snudd på spik!Långskottet i loppet är 8 Road Scanner. Stark och distansgynnad.
V75-5
15 Bro Viking kan runda allt. Motståndet är överkomligt
13 Adrigo är bättre än raden. Se upp! 10 Kvickers Kaxe är en segerrik herre. Tidig.
V75-6
Omgångens drag hittar jag utan tvekan i 6 Mellby Vargtass. Har svarat för flera starka prestationer på slutet. Värd en seger snart. Veckans bank!
V75-7
10 Order by Fly såg strålande ut med barfota-balans senast.Tar även med en bedövare i loppet, för utdelningens skull. 3 Sonata Ås spurtade sylvasst på v86.
Systemförslag
V75-1: 1.2.5.6.7.8.10.11
V75-2: 4 spik (2)
V75-3: 2.3.5.6.8
V75-4: 1.5.6.8
V75-5: 10.13.15
V75-6: 6 Mellby Vargtass(4)
V75-7: 3.10
960 rader. 50kr / andel 10pers(lämnas måndag)
|
Helt rätt! Smedheim Solan ska spikas! Fram i dödens och pulvrisera bara...
enkelt!