Körde ett tidigt idag! känns intressant ut på förhand, pirrar lite i magen ändå
1.2 Res: 7
Art On Line skall ju ta ner ett sånt här gäng från alla positioner. Vilket den säkert gör oxå. Men formen är ju ett frågetecken. Möter ju i princip ingenting, går ner kraftigt i klass! Vankas dock svar från
Zinedine Bob vilket inte är mer än rätt. Trivs i ledningen över distansen och borde kunna rinna undan om det inte blir för mkt körning och MA lugnar sig lite. Öppet bakom de kan man tycka, men känns långsökt att 3,7 eller 9 ska blanda sig in i segerstriden...
1.2.8.10
Här är det väl rätt så öppet. Chansade bort lite "favoriter". Tror inte på Luddes kuse t.ex. och därför tog jag inte med den, tror på de mest spelade egentligen där både 1 och 10 sticker ut! En felfri
Blue Lane räcker långt.
7 New Revolution var grym sist och visar både fart och kunnande i detta gänget, men ingen feeling för denne idag. Tog med fidusen från 8:e spår som kan öppna bra och hamnar vettigt på det.
3.4.5.6.7.8.9.11
Hahahaha! Lärlingslopp och det är rena lotteriet. Inga direkta stjärnor bakom kusarna heller, finns väl några duktiga lärlingar dock i detta loppet. Men över lag är det väldigt öppet tycker jag. Ville väl ha alla, men gick även här på feeling. Tvåan sitter nog i ledningen tidigt, men vet inte om det är så önskvärt när det förmodligen kommer att bli att åka av hela loppet. Strecka på och hoppas att jag överlever helt enkelt, gärna någon karamell.
6 GLOBAL PARANOIA
Bara att följa kollektivet och bläddra vidare. Spets och Slut? Missar den så får man väl gratulera den som garderat. Känns som det är vidöppet bakom och jag försöker inte fälla.
6.10 Res: 8
Klar första häst är
Seronera. Men vart hamnar den? Inga startraketer innanför dock... Men ändå,
Paisley gick grymt efter galopp och känns given om den håller sig i rätt gångart och även kommer vettigt på det. Möter ju inget direkt.. Flemmings kuse är fortfarande rätt så oprövad i enklare sammanhang. Visserligen fått igång hästen, men att jag spikar till 70%.. Näää.. Några jätte outsiders enligt mig är både
8 Tristan Toro och
9 Frans. G... Men ska väl mycket till. Den först nämnda tycker jag det är synd på läget. För det är ingen dålig häst och kommer den vettigt till tror jag starkt på en god platschans åtminstone. Sen klart svårt att vinna från de spåret! Men ingen dålig häst i grunden! (Sen är ju Veijo rätt så iskall)
2.6.11.12
Öppet i sista även här tycker jag. Långdistans.. Inga direkta tankar mer än att
11 Runaway Gardenia känns snuskigt bortglömd!? Varit dålig i de senaste starterna och formen verkar ha försvunnit.. Men trivs på Jägers och brukar gå bra ändå. Bortsett från slutet... 1% kan vara en riktig karamell..
Systemet: ENDAST V6!
1.2
1.2.8.10
3.4.5.6.7.8.9.11
6 Global Paranoia
6.10
2.6.11.12
512 Rader