Ämne: V64 Boden
Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-07, 17:08   #6
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Kola65... Du verkar ha klart för dig vad gäller hästarna norröver. Själv är jag begränsad till de lopp med hästar som "alltid startar".

Kul att se nån som kan ge mig en spik i 5:e. Jag ryggar. Blir en rak dd mot 7 Max De Luxe som varit kanon för klassen vid sina bästa framträdanden. Levererat i riksspelet V75!

I kallis-loppet har du en klar idé på under 20% och jag ryggar med den som min andra spik, då spelvärde.

I första avdelningen räcker det med få streck bland kända hästar, men jag kör 1,3,6,9 och skippar 8 trots Ingves.

Det enda övriga jag har att tillägga är att just 13 Victory Streamline är en idé, som jag lanserat här på sharp$ tidigare. Det var i starterna inför senaste 2:a platsen hästen tog som jag fick upp radarn. Han flyger gärna lågt över upploppet och sådant gillas! Kolla starten den 9/5 och njut! Notera också motståndet!

(Jag såg att TT har stallkamraten Viking som A-häst och Victory som B-häst. Verkligen förvånande i min värld, men samtidigt känner den där Malmroth och hans kollegor en massa tränare och får säkert reda på om en häst tagit nya steg och utvecklats...)

13 Victory Streamline blir tvillingutgång och platsspel idag. Tillsammans med en liten V6 och en tjuga dd mitt blygsamma bidrag till kvällens spel.

(...Om jag hade lagt spel och haft konto hos de bolag som erbjuder H2H-spel, så skulle jag lagt en rejäl sudd på Victory före Viking!)

Redigering:

Min rad:

1,3,6,9
8 Blixtsnabb
1,3,5,8
13 Victory Streamline
2 Anton Von Bentz
1,2,7,11
64r...

(...Jag ser att spelbolagen erbjuder inget spel H2H mellan Victory och Viking...)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-08-07 klockan 17:30.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat