Ämne: Twitter
Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-07, 21:24   #26
Bettingamatoren
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Men... hur kan du inte förstå agget mot Holms? Du förklarar det ju perfekt själv.

Det är ju inte så att folk ogillar honom för att han är en dålig spelare. Det är ingen grund att hata folk. Det är ingen som ogillar honom för att han skulle vara korkad. Det är inte heller någon vettig grund till att hata någon.

Folk ogillar honom för att han utnyttjar och lurar människor. De flesta användarna här berörs inte direkt av hans lurendrejeri eftersom de flesta här förstår matematiken bakom vinnande betting. Långt ifrån alla är vinnande, jag är det inte, men jag förstår i alla fall hur man ska spela sett till insatser, oddssättning, bankrulle mm. Det gör inte användarna på RoK, vilket gör den sidan och dess klotterplank till en farlig plats där spelmissbruk kan frodas och blomma upp från ingenstans. Har man förlorat pengar får man på klotterplanket lära sig att man ska satsa större belopp nästa gång så att man tar igen det man förlorat och mer därtill, kanske ska man ta ett SMS-lån så att man kan vinna riktigt mycket på Baggios säkra spel. Man lär sig att spela på det man tror kommer hända, utan att ta hänsyn till odds. Man lär sig att om någon skriker "RÄNTA!!!" så är det bara att gå all in och sedan ha 10% mer i bankrullen.

Därför ogillar folk att se på när Holms drar in storkovan på andra människors olycka. Ja jag hoppas innerligt att det här är en klubb för ryggdunkningar när någon skriver något neggigt om RoK, det är bara sunt att ha en ryggdunkarklubb som vänder sig mot "All-in fläskfilé!!" och martingale.

Tillägg 1:

Tillägg 2:
Holms och ROK är inte ensamma med Affiliate-länkar i massor. Fan bara se här på Sharps, samma visa för att få en sida att gå runt utan att det blir kostnader. Är det det ni menar att han lurar folk? Han är ju ffs öppen med sina egna resultat. Huruvida ROK:s officiella rekare går plus eller inte låter jag vara osagt.

ROK är inte värre än ngt annat spelforum, bara det att det är populärare. Bara se på Aftonblaskans Youbet och kommentarerna där. Samma speltorskmentalitet.

Holms kan ju inte rå för att folk är idioter och faller in i ett mordorliknande tillstånd av förfall.

Finns klart värre som folk borde hacka på, som Matte Forslund, som i STATENS namn rånar våra godtrogna svenskar.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat