Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-08, 11:47   #55
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Betssons veckokampanjer

Betsson kör veckokampanjer på odds där man kan få bonusar om man lägger vissa kombos, eller spelar live. Under året har jag fullföljt dessa uppdrag emellanåt, men krediteringen har inte skett automatiskt någon gång, möjligen en.

Varje gång man påminner support om att man uppfyllt kriterierna får man tillbaka ett slarvigt goddag yxskaft-svar om att man visst inte uppfyllt kraven pga det ena eller det andra. Det har krävts minst två varv varje gång för att få ut bonusen. Förra veckan hade jag till och med kopierat villkorstexten. trots att det inte står en rad om att ett spel ska vara lagt med mobil, insisterar supporten på detta och efter fyra vändor la jag ner. De krävde skärmdump på villkorstexten.

Så ska ni delta i Betssons veckokampanj, se till att skärmdumpa villkorstexterna, annars är dessa semifasta.

Nu undrar ni kanske varför orka? Bra fråga.
Pengar.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat