Ämne: V75 Dannero
Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-08, 14:14   #70
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

AVD1
Öppet lopp! Caramella bf hade varit en spik från spår 2-5 men nu har man fått sämsta läget för henne. Dance photo är i sitt livsform! Trestor d inverne har vunnit 3 segrar från spets på v75 på slutet, bakspår nu drar ner möjligheterna. BBS Mandarino har sätt fin ut på slutet och Jan är i toppslag. Många om budet..

AVD2
Står normalt och väger mellan två bra hästar vi låser och går vidare...

AVD3
Lika så här står och väger mellan två hästar. Sanity blir givetvis inte lätt att plocka ner från dödens men Ed You möter enklare hästar än senast vilket kan avgöra loppet.

AVD4
Ganska öppet! Jag gillar Antonio Am och löser det sig är han i striden, gillar även Örjans Diego som utmanar trots läget? Bergh har en häst som normalt gör upp om segern men hästen är hopplöst osäker, Jag streckar ett par och hoppas på en överraskning.

AVD5
Vidöppet men omgångens bästa drag hittar vi här och jag kör utgång på allt. Nämligen Adrigo som har floppat ett par starter på slutet men kan betydligt mycket bättre än så, har hög grundkapacitet, var sjuk senast (glöm) Står 20 meter bättre till än nr 15, Hanna säger att hästen ofta springer 1.23-1.24 tider vilket duger ganska väl i dessa gäng..

AVD6
Vi spikar ett fränt drag! Harvey tornado som har varit riktigt fin i de två senaste starterna, de dagar han är på topp klarar han gå i tredje spår en bit för att sedan gå utvändigt om ledaren och fixa det ändå. Av lopparkiven att döma har han knallform så jag spikar utan att tveka...

AVD7
En eller alla! Utgången är Order to fly som Pelle tror går en låg 12 tid på lördag man ska testa honom inför ett tilltänkt derby. Måste vinna detta om han ska ha chans där. Bakom finns det många roliga bud...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat