Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-12, 20:38   #37
Kyodai

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Med tanke på hur mycket du vinner hos UB, vad är dina knep för att få fortsätta spela hos dom ? Den stod i 17,50 hos dom när spelarservice skickade ut infon som Helge så snyggt la ut här (fick den själv också) men UB accepterar bara spel för struntsummor från mitt konto och alltid manuell granskning innan det ev godkänns. Och jag drog inte in de vinster som du redovisar här varje vecka för att dom skulle börja bråka.
Vet faktiskt inte - håller mig ju mest till dd och vinnare men tror nog det är förhållandevis minst spel på ub jämfört med atg och bet. Sen kanske jag får in nån dd med ram typ 1x4 och typ två förlustspel av dessa 4 på ub och vinsten på atg ex.

Gillar inte ub nå särskilt för det kostar ju fan pengar att sätta in där! Har dock märkt att bet stoppat insatser ett par ggr nyligen. UB har dock gjort sidan med spel så konstig att jag då inte fattar hur man skall kopiera och klistra in här ens...

DD idag har jag ex spelat på atg/bet/ub - typ 10-2 på bet, 13-2 på ub (x 100 till 43.94 i odds ser jag antecknat - gick bra) och 12-2, 14-2 på atg

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat