Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-12, 21:53   #71
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Hej!

Låter skumt att dom ej tillåter vissa spela högre än "struntsummor"
Är du limiterad på övriga spel? Fotboll m.m ?


Jag har själv aldrig haft problem med dom!

Kan lägga allt från 500-6000 på singlar , h2h eller vp
När det gäller B365 är mitt konto bara limiterat vad gäller travspel. Jag får där lägga spel som max ger 50 kr i vinst på v spel och max 30 kr på platsspel. Allt annat kan jag spela på utan limitering men eftersom jag bara spelar på hästar är det kontot nerlagt. Bedömer det inte som lönt att spela med sådan limitering. Spelar dock med en god vän som kan noll om hästar via hans konto och det är därmed jag som bestämmer vad som ska spelas. Vi har hittills plockat ut 13 000 kr mer än vad som satts in så om det plockas ut 10 lax till där om spelen skulle gå bra framöver blir det kontot också avstängt för travspel.

Unibet kunde jag spela hos rätt länge. När dom hade sitt travnet live racing och man spelade i spelpooler var dom snällare men när dom sen gick över till fasta odds igen tog det ca 6 månader innan började få problem att lägga spel hos dom. Nu tar dom in allt för manuell granskning och ibland godkänns ett spel, ibland bara för en struntsumma. Lägger jag spel som kan ge mer än 500 kr i vinst blir det oftast problem.

Dom problemen finns inte hos atg men å andra sidan är det oftast ospelbara odds på de hästar som man skulle kunna tänka sig spela på att det kommit fram något väldigt intressant på dom. Numera så kommer ju allt av värde ut i atg live och därmed blir ju oddsen oftast helt ospelbara på de hästar som typ ska gå barfota runt om ffg och med jänkarvagn ffg. Det är sådan info som kommer sent som nätbookisarna kan ha missat att väga in i sina fasta odds.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat