Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-15, 13:41   #56
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Haha, ännu en gång bevisar dessa "konungar" att de totalt tappat greppet, om de nu någonsin haft det, om spelet och dess tjusning och spelarnas intresse!

ATG vill verkligen bara ha sömmersketips inlämnade som självklart ger mer till sin egen kassa och statsfinanserna...

AVGÅ!!!
Har inte läst igenom tråden än så möjligt jag kommer upprepa lite av vad som sagts.

Nåväl, nu är de i farten igen men diverse märkliga regler o begränsningar.

Med detta lyckas de dämpa symptomen men roten till det "onda" kvarstår: Jackpot .

Lite som att ge smärtstillande istället för antibiotika till någon med en infektion.

Eller må vara är det en amputation (av jackpot) som krävs !?

De skjuter blint rakt in i en folkmängd och hoppas träffa de hemska spelvärde-syndikaten som flockas runt jackpoten.

De träffar mest en massa småfisk o wannabees som annars skulle föda verksamheten på avsett sätt genom sina spel och framgångshistorier.

Vad som nu kommer hända är att de stora förvisso får lägre vinstmarginal då de tvingas slänga in 60% i de mindre lönsamma potterna, dock klarar sig dessa med sina lägre marginaler, de som får det värre är wannabes och semiproffs.

Nu blir det nödvändigt ducka de lägre utdelningarna genom selektion och att kapa rader med lägre potential, inga stora problem att göra den anpassningen, vilket får mig att tro att nästa genidrag blir att förbjuda folk att spika annat än favoriter

Jag ser ett annat skäl till detta med att kapa V7 & V8: Harry Boy spelar inte V7, det vore a) för krångligt, b) skulle medföra att folk tröttnade snabbare då de snudd på aldrig skulle få någon återbäring.

*suck*

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat