Förstår inte hur Reven kan vara favorit i V75-1.
1. De säger de ska köra i ledningen, då är den helt chanslös eftersom Ludde också vill dit. Är tempot lågt trots Ludde kör Örjan fram och Reven pallar aldrig hela vägen in i mål med lite press.
2. Den behöver maxklaff för att kunna vinna mot dessa. Solvato och CC är mycket bättre och starkare hästar än Reven, även Surprise Lord är en bättre häst.
Och sen fattar jag ingenting med Juliano Rags, den är inget speciellt. Fick stryk senast av Support Justice som fått tugga i dödens hela vägen.
Even's First Boy 6 % är helt underbart, toppchans trots läget!
My Gliding Angel har jag fått upp ögonen för, tar rygg på Backfire som får press av Single Sock och sen spurtar den ner en trött Backfire och en vinglande Single Sock, samtidigt som den håller undan knappt men säkert före en halvskenande Red Rose America. Tänkbar chansspik, annars 3,9,11,4.
Quid Pro Quo tar jag inte med förrän den visar sig vara på topp, för det duger inte att vara 80 procentig och hoppa hela tiden mot eliten. Topphäst i grunden men formen vet jag inte med.
Caramella B.F., Jaguar Broline och Mellby Apollo tar ner rubbet över upploppet efter att Kolgjini Jr skrämt livet ut resten av hästarna.
Och så omgångens bästa spik, Royal Fighter. Bara kör rakt fram Tillman!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|