Citat:
Ursprungligen postat av incitatus
Tillbaka till ursprunget
inlämning av kupong senast fredag kl 18 på posten
ja ja
det gick det också, kanske var det tom mer jämlikt, vissa hade kanske lite stallinfo men ingen kunde se värmning och banunderlaget fick man gissa sig till, strecklista fanns ju inte heller.
Likväl spelade man då också, det var väl lika spännande som nu när man tog kupongen och väntade in sändningen i tipsextra.
Klart man måste täppa till skevheter, ganska uppenbart att många konton bara spelar när det är jackpot, ATG gav helt enkelt för bra förutsättningar.
men för mig kan man ta bort jackpot helt, dela ut pengarna bland de som gör insatserna i omgången
|
Tro mig eller ej, men det fanns faktiskt en strecklista på Text-TV, där visades streckprocent och oddsen, det var knepigt att hinna skriva av den innan jag fattade att man kunde stoppa sidrullningen på text-TV haha
Du har helt rätt, givetvis ska vinsterna fördelas bland dom som har satsat sina pengar i omgången, inte föras vidare till några snyltande spelare som bara går in med stora system när det är jackpot. Skrota allt vad jackpot heter, 20 mille i sjurättspotten som är det normala räcker bra. När det gäller V64 har ju jackpottarna blivit ett rent skämt, tror inte det är många som bryr sig det minsta om det längre, är ju JP i stort sett varannan dag, löjligt.....